Yerdeniz dünyasının kapısını araladığımız bu kitap beni oldukça heyecanlandırdı.Büyük büyücü Ged ile heyecanlı bir yolculuk yaptım.Bitirmeden elimden bırakmak istemediğim bir kitap oldu.Fantastik roman sevenler için okunması gereken güzel bir kitap olmuş.