Düşünüyorum uzun uzun bu kitap için ne yazabilirim diye, fakat doğru cümleleri bulabileceğimi pek zannetmiyorum.
“Allah’ım nasıl?”diyebileceğim kalbim sızlayarak kaç sayfa okumuşumdur ya da bu drama dayanamayıp, okurken kaç kere kapatmışımdır bilmiyorum.
Hayatın gerçekten adil olmadığını, insanların çoğunun gerçekten çok vicdansız olduğunu, dinlerin insan yönetiminde ne kadar tehlikeli olduğunu okurken maalesef içten içten şahit oluyorsunuz. Çok üzgünüm, hayata karşı çok öfkeliyim!
Kitabı okursanız, cümlelerimi ancak öyle yorumlayabilir ya da anlayabilirsiniz.