·400 syf.····Okunma: 13 Nisan 2017 02:15 Kitap oldukça akıcıydı.Fakat 10.yıl özel baskısını almanızı önermem.Eğer elinizde zaten Alacakaranlık varsa almayın,hazır alıyorken onu da alayım elimde olsun derseniz alın.Yaşam ve ölüm benim açımdan tam bir hayal kırıklığı idi.