üʟꜰᴇᴛ
@ulfetkocas
Takip Et
Ölmek istiyorum, çünkü yaşadım. Ölmek istiyorum, çünkü yaşayamadım. Ölmek istiyorum, çünkü dünyaya sığamadım. Ölmek istiyorum, çünkü kendime tahammül edemiyorum.
Sayfa 424
·
Kitabı okudu
Alıntı
Ev
Nermin Yıldırım
23 beğeni
·
5 +1'leme
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap