·576 syf.····Okunma: 28 Nisan 2025 15:44 “Yaşamak için saklanmak zorunda kalanlar ve kaçanlar..”
Uzun zamandır bu kadar akıcı bi kitap okumamıştım.İlaç gibi geldi.Sürekli ertelediğim bi seriydi.Keşke bu kadar bekletmeseydim.Her sayfasını merak içinde okudum.Ertelememin sebebi hem uzun olması hem de karakterlerin yaşlarının küçük olmasıydı.Yazı puntolarının büyüklüğü ve hikayenin hızlı akmasıyla bir çırpıda bitti.Ve karakterlerinin yaşları da gözüme çarpmadı.Ergen tavırlardan fenalık basar diye korkuyordum ama hiç öyle olmadı.Umarım bozmaz ve böyle devam eder.
Karakterlerin hepsini sevdim.Zu, Liam, Ruby ve Charles’ı okumak çok keyifliydi.Ruby bazı anlarda saf davransa da hak vermek lazımdı bence.Sonuçta on yaşında ailesinden koparılmış ve altı yıl boyunca esir alınmış biri.Güven konusunda bocalaması bana normal geldi.Aksiyonu hiç düşmedi.Bi iki ters köşe vardı ama tahmin edilebilirdi.Yalnız son bölümde Ruby’nin yaptığı beni şaşırttı.İkinci kitapta bu düzelse iyi olur yoksa çok fena sinirleneceğim karaktere.Hikaye tam olarak oturmuş değil bazı açıklar var ama ilerki kitaplarda bunların ortadan kalkacağını umuyorum.Spoiler vermemek için daha fazla yorumda bulunamıyorum.Bu türü seviyorsanız, akıcı bi kurgu olsun diyorsanız, Açlık Oyunları tarzında bir şeyler arıyorsanız bu kitap tam size göre :)