No. 26
5/10
·480 syf.··
2025 25. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 28 Nisan 2025 18:02
O kadar uzun zaman oldu ki kitap okumayalı çok yoğun bir ay geçirdim ve cidden o 'zamanım yok kitap okumaya' diyen insanları anladım sanırım. Beyza Alkoç'tan daha önce 'Karantina' serisini okudum ve o zaman lise yıllarındaydım. No. 26 yı okurken 22 yaşında daha olgun biriydim ve bu kitabı pek beğenmemem için bir sebep. Belki 12-18 yaş arası kitaba bayılır ama ben pek sevemedim. Bu yüzden de elimde çok uzun süre süründü kitabı yarım bırakma huyum yok o nedenle zorla da olsa okudum. Benim için fazla dramlı bir kitaptı her şey o kadar travmatize ediciydi ki kitapta normal biri yoktu herkes acıyla yoğurulmuş çok büyük sıkıntılar yaşamış insanlardı. Belki 15 yaşında olsaydım kitabı bayılarak okurdum ama olmadı yapacak bir şey yok. No: 26 Beyza Alkoç
No: 26Beyza Alkoç · İndigo Kitap · 202111,6bin okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.