sonunda kitap yorumu yazma vaktim geldi. o kadar zor kitap bitiriyorum ki kendime sinirleniyorum artık. ciltli bir kitapti, klasiklerden sahafta görünce aldım. güzel sonlu bekliyordum öyle bitmedi. aksine oldukça uzucuydu. tamamıyla romantik drama yasadik. üzüntüden kahroldum yanisi.