·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Nisan 2025 08:23 Bu kitapla ilgili söylemem gereken ilk şey “ don’t judge a book by its cover “
Yani kapağı ne kadar güzelmiş diye kitap almayınız :)
Başlarda bir hikaye bir bütün bile olamamışken sonlara doğru biraz toparlasa da yine de beklentimin çok çok altında kalan bir kitap oldu. Neyse ki dili basit olduğundan okumayı bitirebildim.