·164 syf.····Okunma: 18 Mart 2025 17:22 Seray Şahiner en sevdiğim yazarlardan biridir. Ülker Abla ile tanıştım onunla. Antabus, Gelin Başı ve şimdi de Hepyek adlı eserinin yorumu ile karşınızdayım. Kitabımız 12 adet öyküden oluşan bir eser. Hikayelerin bazısında gülüyor, bazısında üzülüyor, bazısında hayret ediyorsunuz. İnanılmaz kuvvetli bir dili var Seray Hanım'ın. Kelimeleri öyle kullanıyor ki vurup geçiyor, vay be diyorsunuz. Bu eserinde benim en sevdiğim öyküleri aslında genel olarak beğendim ama en sevdiklerim şunlar:
İmam, karısı ve köylüler arasında geçen Ufuk Çizgisi'ne hem çok güldüm, hem de okudukça şok oldum Sarı Işık adlı hikayede kadının fakirliğini ben bile iliklerimde hissettim İhtiyati Tedbirler adlı eserde evhamları kendimden fazla olan biri ile tanıştım Bulyon adlı öyküde ise Yalniz bir kadının dışarıya çizmeye çalıştığı imaj ve sonrasında başına gelenler Bunlar benim en beğendiklerim favorilerim diyeyim. Bunun dışında Feliçita, Arkaik, Ağlamadan Anlatmam Lazım, Karaca, Sebare de büyük zevk veren hikayelerdi. Kısaca toplamam gerekirse Seray Şahiner'in Ülker Ablası bende çok çok ayrı bir yerde kalacak her zaman. Onun üzerine çıkamasa da Hepyek de güzel eserleri arasında.