·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2018 13:00 Çocuk romanı olduğunu varsayarak yorum yapacağım.Kitabın sonlarına doğru sıkıldım.Duman adamlarla olan koşuşturma yordu beni.belki çocukların severek okuduğu bir romandır.o kargaşanın beni bunalttığını söyleyebilirim.