Az önce gözyaşlarımla bitirdiğim bu kitaba uzun uzun ne söylenir bilmiyorum. Çok güldüren,son iki öyküsüyle de çok duygulandıran bu kitabı istemeden de olsa geç bitirdim ama iyi ki öyle olmuş. Her öyküde kayboldum,her öyküde düşündüm. Ne zaman dinlenmek istesem bu kitaba kaçtım. Çok keyif aldım.
Hayata ara vermek isteyen,zor zamanlardan geçen herkesin okumasını tavsiye ederim. Eminim ilaç gibi gelecektir. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum. Sezgin Kaymaz