5/10
·70 syf.··
2018 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2018 00:00
Salome'dan çok fazla şey beklediğim için başladığım bu kitabı belki de sırf bu nedenden beğenmedim.Kitabın örgüsü hoşuma gitmedi ve beğenmediğim yanı sanırım buydu.Karakterimiz Feniçka yine yazarın kendini bize anlattığı güçlü bir kadın profili çiziyor.Okuduğunuz zaman kadın-erkek ilişkilerine Avrupa'nın bakış açısının kaç sene önce bizimle aynı olduğunu algılayabiliyorsunuz. Aşkı ele alıp inceleme şekilleri de oldukça romantik bir miktar lirik ve bir miktar da bana Simone De beauvoir'ın bakış açısını hatırlatmıştır. Kahvenizi alıp açık bir alanda birkaç saat içinde bitirebileceğiniz bir kitap. Yer yer peki şimdi ne olacak da dedirtiyor. Şiddetle tavsiye etmiyorum ancak okursanız vakit kaybı da olur demiyorum :)
Edebiyat
FeniçkaLou Andreas-Salomé · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20169,5bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.