"Stefan Zweig’in Bir Kadının Yaşamından 24 Saati, beni okurken sanki olayın içindeymişim gibi sürükledi. Bir kadının tek bir günde yaşadığı duygusal çöküşü, tutkusunu ve pişmanlığını o kadar derin anlatmış ki insan ister istemez empati kuruyor. Hele kumarhanedeki o sahne, kadının içsel çatışması… Gerçekten çok etkileyiciydi. Kısa ama yoğun bir kitap."