Puan vermedi·256 syf.·
556 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
·
1 +1'leme
·
27 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Feyza
Gönderi Sahibi
Ben aslında bu kitabı okudum. Ama bir daha okurum. Bir daha okurum..
Kitapligimda duruyor bir türlü fırsat olmadı bu yorumlardan sonra kesinlikle okuyacağım
Feyza
Gönderi Sahibi
Baya akıcı bir kitap vakit varsa bir iki oturuşta bile biter :)
Çok yeni bitirdim, kapağını kapatamadım… Hâlâ tesiri altındayım..🍂
Feyza
Gönderi Sahibi
Ben de ilk okuduğumda çok etkilenmiştim. Tekrar okumak için sabırsızlanıyorum gerçekten…
Feyza
Gönderi Sahibi
Harika harika harika… Bildiğim bir filmi uzun aradan sonra izlemek gibi. Fark etmediğim birçok küçük ayrıntıyı fark ederek okumak muazzam bir duygu 🥹✨
Feyza
Gönderi Sahibi
Bence çok uzun zamandır bu kitabı yeniden okumak için birçok kitabı zar zor okudum. Bugün o gün hissediyorum.
Reklam
Feyza
Gönderi Sahibi
4 YIL önce okumuşum 4 YIL... Dile kolay gelse de yazıya dökünce az gözükse de düşününce vay be dedirten ama bi o kadar da hızlı geçmiş 4 YIL!
Feyza
Gönderi Sahibi
Az kaldı kavuşmamıza diye düşünüyorum…