·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2018 00:34 Bulgakov okuma etkinliği kapsamında okumayı seçtiğim Köpek Kalbi beni şaşırtacak kadar iyi bir kitaptı. Hızla okunan kısa bir roman. Konusundan bahsetmeme gerek olduğunu sanmıyorum. Kara mizahı o kadar güzel yapmış ki yazarın ilk okuduğum eseri olarak diğer eserlerini de merak ettim. Güzel bir tanışma oldu benim için. Bulgakov'u bu kadar beğeneceğimi sanmıyordum. Biraz ürküten ama sağlam hicveden bir yazar. Hiç okumamış olanların en kısa zamanda okumalarını tavsiye ederim.