·928 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2025 17:10 Bir daha okur musun deseler hayir diyecegim turden bir kitapti cunku kendime bu cehennemi bir daha yasatamam. Bir de aptal gibi derste okudum aglamamaya calisiyorum ama goz yaslarimi durduramiyorum cok kotu anlardi. Sonunu biliyordum spoi yemistim ama yinede kendimi durduramadim. Yeni bir kitaba basliyacagim ancak yapamiyorum hem kalbim hem de beynim buna izin vermiyor. Cunku hala ikiside beyaz leke evrenindeler ve ordan eminim uzun bir sure ayrilamicaklar. Fazla keske dedigim bir kitapti, keske Tugay ve Eftalya bir savasta degil bir barda tanissalardi,keske Giray Defneye hic asik olmasaydi,keskeler keskeler ve bu keskelerim ruhumu daha fazla somurmeye devam ediyor. Evet dunya acimasiz ancak Asli Arslan daha acimasiz.