Kesinlikle...
“Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.”
Alıntı
··1 alıntı·
321 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.