Puan vermedi·218 syf.····Okunma: 15 Şubat 2018 12:33 Kitaba adını veren “ Beyaz Geceler “ hikayesini diğerlerine nazaran daha çok beğendim. Dostoyevski’nin hikayeciliğine gelecek olursak; başlarda karmaşık gelen olay örgüsü son sayfalara doğru birden açılmakta ve okuyucunun tahmin ettiği gibi sonlanmaktadır. Hikayelerinin sonu kesinlikle okuyucuya haz vermekte, başta sıkıldım ama iyi ki de okumaya devam etmişim, dedirtmektedir. Ben yine de Dostoyevski’nin romanlarını daha çok beğendiğimi belirtmek isterim.