Git, Secde Et ve Ağla kitabın adını duyunca içim ürpermişti , gözlerin dolmuştu. Ve kendimin ne kadar uzak olduğunu kapağını açmadan anlamıştım. Belki secde ediyordum, belki ağlıyordum ama ne için? Ne sebeple? Belli değil…
Huşu, kalbi vererek divana durma, Rabbin merhametinden şüphe duymama, acizliğimizi yaptığımız iki ibadet ile arşa çıkarmama gibi gibi… Nisa gözlerimi dolduran,yüreğimi kavuran satırların altında ezildim. Ezildim ve kendimin farkına varmanın bezginliğini sezdim….
İman dolu bir kalp ile, Allah rızası için, Rabbim merhametinden- yüceliğinden sonsuz ümit ile yaşamayı, kibir ve böbürlenmenin dipsiz kuyu olduğu ve Rabbim anmanın her şeyin üstünde olduğunu anlatan kısa- öz- akıcı bir eser idi.
Huşu ile divana durma niyeti ile.Amin