·384 syf.····Okunma: 12 Şubat 2025 00:00 Merhabaa. Size File Arkası kitap yorumuyla geldim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki konusu çok güzel bir kitaptı. Fakat benim takıldığıdım bir şey var. O da şu ki genellikle kitapta tekrarlanan olayları yaşıyoruz. Mesela bir olay oluyor ilerleyen bölümlerde tekrar tekrar aynısı oluyor. Eksi yönlerimden birisi de buydu. Onun haricinde güzeldi. Söyleyecek çok fazla şey yok. Başka yorumlarda görüşmek üzere️