Hepinize merhaaba. Bugün sizlere bayılarak okuduğum “O” kitabın yorumu ile geldim.
İlk öncelikle şunu söylemeliyim ki kitap kesinlikle 2025 yılının favorileri arasında yer alıyor.
Yazarın kalemiyle yeni tanıştım ve acayip iyiydi. Gerçekten beni çok büyülediğini söyleyebilirim.
Kitap gerçekten acayip ters köşelerde dolu. Beklemediğiniz her şey birden karşınıza çıkıyor. Aynı zamanda kitabımız bol gerilim içeriyor.
Kitabı asla elinizden bırakmak istemeyeceksiniz. Benim diyeceklerim bu kadardı. Kesinlikle okuyun, okutturun. Diğer yorumlarda görüşmek üzere