Hepinizee merhabaa! Bugüün sizlere bayılarak okuduğum kitabın yorumuyla geldim. İlk öncelikle burdan Beyza Abla’ya sonsuz teşekkür ediyorum.. İyi ki seninle tanışmışız Yoruma gelecek olursak, ben kitabı ciddi anlamda çok beğendim. Uzun zamandır aradığım o kurgu, bu kurguydu. Gerek akışı olsun, gerek betimlemeler olsun, gerek arkadaş bağları olsun, gerek heyecan verici olsun herşeyi ile mükemmeldi. Sadece sorun yaşadığım tek yer maalesef puntonun küçük olmasıydı. Ama onun haricinde dediğim gibi kitap çok güzeldi. Size tavsiyem bu kitabı okuyun, okutturun. Başka yorumlarda görüşmek üzere.