·142 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2025 18:46 Ben kitabı beğendim. Anlatım olarak sembolleri ve olayı bağdaştırması betimleme ve duygusal aktarımı güzeldi. Zaten kısa bir kitap olduğu için yazılacak çok bir şey de yoktu. Çok sevdim diyemem ama hoş bi kitaptı.