5/10
·368 syf.··
2025 52. kitabı
Vi ile bu aralar yıldızımız barışamıyor, son kitaplarını sevmek için kasıyorum ama bir türlü sevemiyorum. İlişkimiz feci sallantıda haber ola.:) Kitabın ilk cümlesiyle dakka bir gol bir yaparaktan hemen cinsel çekime ve gerilime düşüyoruz. "hadi bana unuttur" kitabın teması sayılabilir. Artık bu tarz başlangıçlar ve gelişmeler kitaptan da, karakterlerden de aşırı soğutuyor beni. Kitapta sadece babanneyi sevdim galiba. Onun hikayesini ve yaşamını okurken büyük keyif aldım. Kitap çoğu yerinde de bana Doğu Işıkları hatırlattı ki o kitabı da sevmemiştim zaten. Yazarların hastalık sahibi karakterler yazıp sonrada onları koşturup, coşturabilmelerini gerçekten hiç anlayamıyorum. Neyse anlaşılacağı da üzere kısaca kitabı sevmedim, hiç sevemedim.
Kitap Yorumu
Son Bir DilekVi Keeland · Pukka Yayınları · 2025317 okunma
·
2.241 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hadi ya 😞 pukka fazla smut olanları basıyor galiba çünkü yabancıdan çıkanlar öyle değil bu kitabı merak ediyordum bakalım sevecek miyim
Esma
Gönderi Sahibi
Gerilim Okur fazla smut olan kitaba da ne yazık ki alıştık artık ama bunda daha sayfa bir niyet bir. Baya canımı sıktı, konuyada ısınamadım. Belki sorun bendedir 🤣 sen sevebilirsin, bilemedim😅