Ben bu kitaba başlarken bu kadar beni etkileyeceğini düşünmemiştim bir savaş ta kadınlara , erkeklere nasıl davrandıklarını okumak ne bilim beni çok kötü etkiledi düşündüm yani burada savaş olursa bizdemi bu hallere dusucez bizedemi bu tür işkenceler yapilicak ailemize valla bu kitap insana hayati sorgulanıyor bence okuyun en azından bu savaşlar sonucu insanları ne beklediğini öğrenirsiniz ..