Öncelikle belirteyim ki; muazzam bir kitap => Tilki, Baykuş, Bakire ...
Midem kalktı, bazı bölümlerinde çok zorlandım :(
Lakin konu itibariyle maalesef var olan bir konu :(
Yok diyemeyiz, görmezden gelemeyiz...
Teşekkürler Kıymetli Yaprak Öz , kaleminize, yüreğinize sağlık ...