Adam Fawleyı ve ekibini uzun zamandır okumak istiyordum ama kısmet bugüneymiş. Kitabın anlatımındaki zaman geçişlerinin belirsizliği ve anlatıcının kim olduğunun anlaşılamaması çeviri beceriksizliği yüzünden miydi bilemiyorum ama baya sıkıntılıydı. Döngünün ve kimin kim olduğunun mantığını çözdükten sonra ise kitap baya heyecanlı ve keyifli olmaya başladı.
Ve o son yok mu o son, yok artık....
Asla tahmin edemedim, sırf o sondaki bomba bile kitabın değerini iki puan arttırdı diyebilirim. Kitabı bitirince de vicdanen gerçek şuçlu kimdi hiç bilemedim, herkes hem mağdur hemde suçluydu galiba.
Kitabı sevdim, ekibi sevdim, Adamın kusurlu olmasını ve hatalar yapmasını sevdim. Yani seriye devam edeceğim kesin.