Bu kitapla ilgili olumsuz yorumlara rağmen yine de okudum ve ben çok beğendim. Başlarda biraz ağır ilerlese de sonradan güzelleşti. Bir kadının çaresizliğini ve zavallılığını okumak ara ara bunaltsa da çok sonra neden bunları yaptığını anlıyorsunuz. Katil aslında tahmin ettiğim kişi çıkmasına rağmen yine de bence keyifliydi. Sadece daha az sayfada tam tadında bırakmak daha bir güzel olurmuş diyorum. Hemen filmi de izledim peşine ve filmi de ağır ilerliyor ama güzeldi bence.