Kitabı bir saat içinde bitirdim. Hızlı mı gittim dedim ama hiç de hızlı gitmedim. Hep iyi yorumlar okumuşken niyeyse pek sevemedim bu kitabı. Sanki sadece yazılmak için yazılmış gibi geldi. Altını deşsek milyon anlam yüklenir yüklenmesine de sanki yazar biraz kasmamış mı? Ne yazacağını bilememiş gibi karıştırmamış mı? Bu olmamalı yazarlık bence. Farklı olayım diye abartmamalı. Fikrimce ortalamanın bir tık üzerinde idare eder bir kitap çıktı. Daha bugün fuardan almıştım. Biraz hayal kırıklığı yarattı. Ama bu dili seven için -biraz argo biraz mahalle abisi tavrı - güzel bulanları da anlıyorum.Bir de filmlerden bolca spoiler yediriyor, bu da bence bir eksi sayılır. Tavsiye edemiyorum okuyun diye ama okuyacak olanlara da sevgiler, saygılar diliyorum. Bol kitaplı günler!