İyimser biri olarak bir yorum yaparsam; belgesel tadında, bilgiye doyuran bir kitap derim ;)
Kötümser ya da olumsuz bir yorum yaparsam; polisiyesi, konusu bilgiler içinde yok olmuş derim :(
=> Ölüm Deltası
Teşekkürler Kıymetli Önay Yılmaz , Ahmet Kerim Beye alışmaya başladım ;)
Ölüm DeltasıÖnay Yılmaz · Destek Yayınları · 201044 okunma