martin eden inanılmaz güzeldi sürekli beynimin içindeydi okurken…Martin inanılmaz bir karakter yazarlığa olan derin tutkusu kimse ona inanmazken kendisine olan sonsuz inancı işci sınıfından bir beyefendiye dönüşmesi ona o kadar alışmıştım ki kitap bittiğinde boşluğa düştüm derin bi acı hissettim… çok güzel bi bağ kuruyorsunuz karakterle . Martin eden ben hep sana inandım seni sen olduğun için sevdim