·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2025 14:50 1997’de lise 2. sınıftayken edebiyat öğretmenimin okumam için verdiği bu kitap, okuduğum ilk eserlerden biriydi. O günden beri her okuyuşumda kalbimde başka izler bıraktı. Benim için çok özel, çok kıymetli. Herkesin bu edebi güzelliği tatmasını dilerim.