Hiroşima atom bombası patlamasında hayatta kalan birinin o günü ve ondan sonra yaşadıkları
Kerry Drewery Benim kitabı 2. okuyuşum. İlk okuduğumda da çok beğenerek okuduğum bi kitaptı ama şuandan Filistin'de bu olaylar yaşanırken bu kitabı tekrar okumak beni çok duygulandırdı ve farklı bi pencereden bakarak okumamı sağladı. Torununun neden büyükbabasının böyle üzgün olduğunu sorması ve dedesinin de patlama gününü ve ondan sonra kedisine emanet bildiği en yakın arkadaşının kardeşini (kendisi de bombadan etkilenmiş haldeyken) korumaya çalışmasını ve sonrasında yaşadıkları serüveni anlatan bir hikaye. Beni etkileyen şuan da aynı şekilde kendisi yardıma muhtaçken çocuklarını din kardeşlerini korumaya çalışan, Kudüs'den İsrail'i çıkarmaya çalışan kardeşlerimizin sürekli aklıma gelmesiydi. Kısacası dokunaklı bi hikaye ve tavsiye ettiğim bir kitap oldu.