·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2025 23:18 Her şeyden önce şunu söylemem lazım. Son derece güzel, akıcı bir psikolojik gerilim kitabı olsa da bazı noktalar gereksiz uzatılmış hissi verdi bana ve okurken sıkılıp ara vermek zorunda hissettim kendimi zaman zaman. İlk olayların sona eriş şekli ve sebepleri, karakterlerin çokluğu ve hikayelerinin tam olarak derinlemesine işlenmeyişi bende hayal kırıklığı uyandıran diğer yan parçalar oldu.
Fakat bütün bu saydığım olumsuz özelliklere, hayal kırıklıklarına rağmen kitabı sevmedim dersem büyük haksızlık yapmış olurum. Çünkü inanılmaz akıcı, inanılmaz iyi bir psikolojik gerilimdi aynı zamanda. Zaten Fitzek'in kaleminden kötü bir şey çıkmasını beklemiyordum. Üstelik kitabın sonundaki açıklama kısmı ve kendi düşüncelerini bu şekilde paylaşmasından dolayı kendisine bir teşekkürü de okur olarak borç bilirim. Yalnız kendisini seven bir okur olarak da bu kısa eleştiri, kötüleme ve serzenişlerimin olması da çok doğaldı bence.