Yaşıyorsak, acı hep olacak. Ama altında ezilmemeyi öğrenebilir insan.
Sayfa 218 - Hep Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
·1 alıntı·
816 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Antrenmanlı olmalıyız artık, o kadar şey öğrendik..