Okumak isteyip okuyamayan her çocuk için
9/10
·120 syf.··
2025 11. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 25 Mart 2025 15:53
Şermin Yaşar’dan okuduğum 6. kitap “Lo” oldu. Bizim “Lo”, yoklukla büyüyen, hayal kurmanın bile lüks sayıldığı bir dünyada yaşıyor. Mevsimlik tarım işçiliği, her gün başka bir toprak, sabahın ilk ışıklarıyla başlayan mesailer… Lo’nun en büyük hayali okumak, ama bunu dile getirmek bile zor onun için. Kitap, Lo’nun sessiz ama bir o kadar da güçlü mücadelesini anlatıyor. Şermin Yaşar, bu zorlu yolculuğu öyle içten bir dille aktarıyor ki, okurken Lo’nun yaşadıklarını iliklerinde hissediyorsun. Mevsimlik tarım işçilerinin hayatını, çocukların sessiz çabasını, okuma uğruna verdikleri mücadeleyi çok güzel yansıtmış. Okurken, sadece bir karakteri değil birçok gerçeği gördüm. Lo, her zaman aklımın bir köşesinde kalacak. Okumak isteyip okuyamayan her çocuğa..
Çocuk Edebiyatı
LoŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20221,909 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.