10/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2025 181. kitabı
YARIM HECE Herkese Merhabalar. Bugün sizlere okurken beni çok etkileyen bir kitap ile geldim. Yazarın anlatımını ve kalemini sevdim. Bütün duyguları hissettiriyor. Satır aralarında yaptığı nokta atışlar ise takdire şayan. Çok güzel de mesajlar verilmiş tabi anlayana. Bir anne olarak bu kitabı ayrı okuduğumu da belirtmek isterim. Gerçekten herkes anne olamaz. Yeşilçam havasında kurgusu ve içimizi parçalayan adeta dramı ile de aklımızdan çıkmayacak bir kitaptı. Evin o anne sevgisi görmemiş küçük bir kız çocuğuydu. Annesi kardeşini severken izleyenlerden. Onunla oynarken seyreden , yaptıkları ile hep övünen kardeşini dinleyen kendi küçük yüreği kocaman bir kızdır. Küçük yaşta annesinin onu yetiştirme yurduna vermesi ile ayrılırlar. Ama yine sesini çıkarmaz annem mutlu olsun der. Yaşadıkları ise hiç kolay değildir. Sevgisiz , ilgisiz büyümüş kendini büyütmüş bir kadın olup çıkar. Küçüklükten başladı dedim ya ahh Evin ahhh... Önce yurt sonra annesi tarafından kardeşi getirilir ama bir süre sonra kardeşin yok öldü denilir. Bir de onun yükü omuzlarına biner. Daha sonra annesi tarafından alınsa da hayatı yine yokuş üzerinedir. Annesinin hayatını ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Evin nasıl doğdu anlatsam oturup ağlarsınız. Onu sonlarda öğreniyoruz ve sevgisizlik ve de hırsın sebebini de sonunda öğreniyoruz. Her zaman her çerçeveden bakmaya gayret eden ben hiç de annesinin gözünden bakamadım bu olaya. Ahh be ben hep Evin'den yana oldum. Neler neler var yazacak da işte satırlara da bir yer kadar döküyoruz. O yüzden kitap sizi bekliyor diyeyim.
Yarım HeceMerve Arslan · Tilki Kitap · 202529 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.