Puan vermedi·120 syf.··
2025 109. kitabı
Selamün Aleyküm Bugün sizlere derin duygular ve düşünceler ile okuduğum #deneme / şiir türünde bir kitap ile geldim.  Kitabın kapak ve iç tasarımı o kadar güzel ve özel ki çok beğendim...  Kitabı okurken kendinizden bir parça bulmamanız neredeyse imkansız. Her cümle tanıdık geliyor çünkü ya yaşadık ya içinde sustuk... Yanık İzi, adının ağırlığını taşıyan ama okurken sizi o yükle ezmeyen bir kitap. Aksine, iç dünyanızda kendinizle yüzleşmenize sevk ediyor ki, insanın iç dünyasına doğru usulca açılan bir kapı gibi. İçten, samimi,sıcacık ,duru ve sade bir dille duygularını anlatıyor. Bazı kelimeler vardır, insanın içinden geçer de yara gibi sızlar. Yanık İzi, tam da böyle bir kitap. Hayatın, kalbin, insanın iç yangınlarını sayfalara dökmüş yazar. Gidenler, kalanlar, eksik kalan cümleler, zamanla kabuk bağlayan ama izi hiç geçmeyen duygular... Yanık İzi, adı gibi önce yakıyor, sonra yavaş yavaş sarmaya başlıyor.  Acının da güzelliğinin olabileceğini, duyguların en kırılgan haliyle bile ne kadar güçlü olabileceğini fark ettiriyor. Geçmez dediklerimizin geçtiği, bitti dediğimizde tekrar yeniden başladığımızı, her gecenin bir sabahı olduğunu ama o geceyi nasıl ve ne şekilde geçirdiğimizi kısaca kendimize itiraf etmediğimiz bir çok şeyi dile getiriyor...  Eğer kalbinize dokunan, sizi olduğunuz yerden alıp içinize doğru bir yolculuğa çıkaran kitapları seviyorsanız tavsiyemdir...
Yanık İziKübra Atay · Oleksa Yayınevi · 20259 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.