Yazarın kalemi ile Kör Baykuş tanıştım. Bana biraz Kafka kitaplarını anımsattı. Yoğun kasvetli bir kitap. İçimi baydı diyebilirim:)) Olaylar, mekanlar, gerçek gibi ama hayal gibi. Ölüme hazırlanıyor gibi ama ölümden korkuyor gibi. Seviyor ama nefret ediyor gibi… İç çatışmalar, varoluşsal sancıları içinde depresif bir kitap. Çok derin bir anlatım. Ama ben bu derinlikte boğuldum.
Kitabın sonunda Sadık Hidayet biyografisi yer alıyor. Keşke kitabı başlamadan okusaydım dedim kitap sonunda. Okuyacak olanlara tavsiyem kitaba başlamadan önce okumaları…
Keyifli okumalar…