İncelemelerden yola çıkarak söylüyorum, çoğu kitapta olduğu gibi bu kitapta da insanlar ikiye bölünmüş durumda. Bir kısmı kitabı aşırı beğenmiş, diğer bir kısmı vasat bulmuş. Durumun dini inançlardan yola çıkarak değerlendirdiğini düşünüyorum ben. Açıkçası ben rahatsızlık duymadım ve artı olarak bir çoğu konuda aydınlanma yaşadığımı da düşünüyorum.
Yani beğendim, keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplar listesine girmeye hak kazandı.