Konusu oldukça cezbediciydi fakat beklentilerimi karşılayamadı. Diyalog tekrarına fazla girilmişti. Olacak olayları tahmin edebildiğim için pek heyevan duymadım okurken.
Ben çok beğenerek okudum.Tabi ki herkesin zevki farkli ama kesinlikle 4/10 luk bir kitap degildi ben tam puan verdim.Elimden bırakamadığım okurken heyecandan titrediğim sayili kitaplardandi..