4/10
·384 syf.··
2018 1. kitabı
Konusu oldukça cezbediciydi fakat beklentilerimi karşılayamadı. Diyalog tekrarına fazla girilmişti. Olacak olayları tahmin edebildiğim için pek heyevan duymadım okurken.
Edebiyat
PiyonAimee Carter · Ephesus Yayınları · 20164,416 okunma
·
6 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Betül Kaya
Gönderi Sahibi
Kişiden kişiye değişir :) Ben bu tarz çok fazla kitap okuduğum için sarmadı beni. Isınamadım kitaba. Eksiği çoktu.
Ben çok beğenerek okudum.Tabi ki herkesin zevki farkli ama kesinlikle 4/10 luk bir kitap degildi ben tam puan verdim.Elimden bırakamadığım okurken heyecandan titrediğim sayili kitaplardandi..