Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 20 Şubat 2018 22:15 Stefan Zweig 'in bu kitabını okurken okumuş olduğum diğer 3 kitabı gibi beni etkilemesini ümit etmiştim. Etkilemedi değil ama üzerimde büyük bir etki bıraktığı söylenemez.
Kitap zaten 5 farklı hikayeden oluşuyor. Çoğu da Stefan Zweig 'in ruhsal bir bunalımda olduğunu belli ediyor bence. Her hikayenin sonu anlatılan karakterin ölümüyle sonlanıyor. Sanırım beni etkileyen 5 hikayeden sadece Leporella isimli hikaye oldu. Kitap okunur mu? Bence yine de okunması gerekiyor diye düşünüyorum