2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben bunu bir aşağılama olarak değil de, hani insanların yokluktan, yoksulluktan dolayı felsefe yapmaya takatlerinin kalmaması, manasına yordum. Fazla mı hümanistim ya Arturo BanDini ?
Arturo BanDini
Gönderi Sahibi
Bir anlamda böyle söylemek istemiş aslında. Felsefe yapmak için belirli bir maddi rahatlık şart bence de. Faturasını ödemek için Twitter'da IBAN paylaşan felsefeciler var ülkemizde ne yazıkki.