Ben bunu bir aşağılama olarak değil de, hani insanların yokluktan, yoksulluktan dolayı felsefe yapmaya takatlerinin kalmaması, manasına yordum.
Fazla mı hümanistim ya Arturo BanDini ?
Bir anlamda böyle söylemek istemiş aslında. Felsefe yapmak için belirli bir maddi rahatlık şart bence de. Faturasını ödemek için Twitter'da IBAN paylaşan felsefeciler var ülkemizde ne yazıkki.