·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2025 13:58 Favori serilerimden olan Gölge ve Kemik üçlemesinin grafik romanını okumak, Gölgeler Efendisi'nin geçmişini, nasıl bu hâle geldiğini, güçlerinin gelişmesini okumak çok keyifliydi. Resimler öyle güzeldi ki... Zaten favori karakterim Karanlıklar Efendisiydi. (Kaz Brekker'den sonra <3) Ben severek okudum, daha doğrusu film gibi izledim desem yeridir...
Annesi ve Karanlıklar Efendisi'nin yaptıkları yolculuk sonrası bir köyde kalmalarını anlatıyor. Orada edindiği arkadaşlığı ve başına gelen olaydan sonra kurtulma çabasını görüyoruz.
"Güvenli bir yer yok. Sığınacak bir yer yok. Ama olacak... Ben inşa edeceğim."
Keyifli okumalar dilerim...