Kızım ve BenLilah Beaumont
Günlüklerle aranız nasıl? Mesela benim bu yaşıma kadar pek iyi olmamıştır. Ya sıkılıp bıraktım ya da okunur diye korktum yazmadım. Gerçi şimdiki aklım olsa her anımı yazardım. O günleri yeniden hatırlamak ve bir dost sıcaklığıyla o günlerle kucaklaşmak ayrı bir huzur. Zaman su gibi akıp gidiyor. Bazı anları ise ölümsüzleştirmek istiyoruz. Özellikle de çocuklarımız ile olan anılarımızı. İşte böyle bir düşüncedeyken @nesnelkitap bizlerin imdadına yetişti ve birbirinden anlamlı ve harika günlükleri çıkardı. Bu günlükler sayesinde artık anılarımız ölümsüz hale gelecek. Ben arkadaşıma hediye olarak aldım çünkü benim kızım yok ama bu günlüğün erkek versiyonunu alıp oğlumla birlikte dolduracağım. "Kızım ve Ben Aramızda" hem geleceğe bir anı olacak hemde anne kız arasındaki bağları kuvvetlendirecek. İçerisinde yer alan etkileşimli sayfalar sayesinde hem birbirlerini tanıyacaklar hem de ilerisi için bir yol haritası çizecekler. Şiddetle tavsiyemdir canlar. Bence kaçırmayın.
Serpil MeriçSeher Koyunlu