Bana göre benlikti.
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2025 251. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2025 02:14
Edip Cansever'in Yengeç şiirinden bahsetmesi çok mütevazı bir benlik fikri olmuş.Edebiyat ve felsefeyi harmanlaması her eserinde takdire şayandır.Bende 10 yıldır bu konu üzerine düşünüyorum.Gerçek aşk diyorum bu fikre.Çok farklı bir alan kitabı çoğu okuyucu nasıl değerlendiriyor bilmiyorum ama bana serenat gibi geldi.Benlik konusuna dair aldatılma,buradayım ya da hiçlik kelimeleri bir anahtar tutuşturuyor elinize ne yaparsanız yapın misali.Çok güzel bir okuma.Bu kitabı kaçırmayın.Bilinç kavramının da buralarda dolaştığını hissediyorum.Anlaması ve dili zorlayıcı değil ama arka planı bilmiyorsanız hiçbir şey ifade etmeyeceği fikrindeyim.
BenlikOruç Aruoba · Metis Yayıncılık · 20181,371 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.