Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 03 Haziran 2025 00:22 Bir Japon klasiği: İnsanlığımı Yitirirken.
Dazai, insanlığını kaybederken; ben de sayfalar arasında onun iç savaşına tanıklık ettim.
Hayatın anlamı, insanlar tarafından önemsenen değerler ve Dazai’nin onları hiçbir zaman içselleştiremeyişi…
Konuşamama, ait olamama…
Yazarın ruhsal kırılmalarını okudukça içim sıkıldı, hatalarına kızdım, sebeplerini sorguladım.
Ve bu kitabın, intiharından önce yazdığı son eser olduğunu bilmek… o çaresizliği iliklerinize kadar hissettiriyor.
Sürükleyici bir olay örgüsü beklemeyin; bu kitap derin bir içe dönüş.
Melankolik, psikolojik ve yer yer boğucu…
Ama empati kuran biriyseniz, tıpkı benim gibi derinden etkileneceksiniz.
Psikolojik derinliği olan kitapları seviyorsanız mutlaka okuyun.
Keyifli demek zor… ama etkileyici bir okuma sizi bekliyor.