Puan vermedi·406 syf.··
2025 37. kitabı
Kitap iyi yazılmış, kurgu iyi ama nedense hiç akmadı. Bir ara tekrar okuyacağım. Galiba erkek karaktere ısınamadım. Tavırları felan benden uzak dur diye bağırıyordu o yüzden kitabın romantik kısmını okuma isteğim kaçtı geri kalan kısmı da iyiydi ama çok isim vardı ve isimlerde çok karışıktı. Çeviriden kaynaklı mı sanırım ama okurken cümlede kimden bahsediliyor kim konuşuyor çok kafam karıştığı içinde okuma istediğim kaçtı yani. Kısacası konusu kötü yani aşırı klişe. Klişe demek illa kötü demek değil ama bir yazar klişe yazacaksa eğer kaleminin gerçekten yaratıcı yada iyi olması gerekiyor. Ama yazar bu kitapta bunu yapamamış. Neyse ama nedense kadın karaktere bayıldım, onu başka bir erkek karakterle okumak daha ilginç olabilirdi.
GünahsızElizabeth Essex · Epsilon Yayınları · 201775 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.