kesinlikle beklentimin aşağısında kaldı, aylardır beklediğim kitap bu muydu gerçekten? yazar bir de bunu babil'den sonra yazmış. kendimi avutuyordum neyse en azından ilk bunu yazmis sonra babil'i yazmış gelistirmis kendini diye ama. of yani. 8 yüksek gibi gelebilir ama bence hakederi daha düşük bile olabilir çok moralim bozuk şu an ya.