Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Sadece çocuklara özel olan bir kitap değil. Yetişkinlerinde okuması gereken bir kitap. Büyürken yitirilen hayallere ve hayalgücüne, insanların insan içinde yalnız kalmalarına değinen bir yapıt. Bana göre kesinlikle okunması gereken bir kitap. Belki insanların hayata bakış açısı değişir.